There is no translation available.
Porządek sesji
Porządek III sesji
Rady Powiatu Słubickiego
w dniu 25 stycznia 2011 roku o godz. 1300
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Powitanie zaproszonych gości.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Powiatu Słubickiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
- Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie od poprzedniej sesji.
- Przedstawienie planów pracy na 2011 rok:
1)Doraźnej Komisji Rady Powiatu Słubickiego ds. Ochrony Zdrowia,
2)Komisji Sfery Społecznej Rady Powiatu Słubickiego,
3)Komisji Budżetowo - Gospodarczej Rady Powiatu Słubickiego. - Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2011 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Powiatu Słubickiego na 2011 rok.
- Podjęcie uchwały o zmianie uchwały Nr II/12/10 Rady Powiatu Słubickiego w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Słubickiego na lata 2011-2026.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Słubickiego na 2011 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
- Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z członkostwa przez Powiat Słubicki ze Stowarzyszenia o nazwie Lubuska Organizacja Turystyczna.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Powiatu Słubickiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2011 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie lokali w użytkowanie.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w 2011 roku, na które przeznacza się środki finansowe Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie delegowania radnych do pracy w Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
- Sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w 2010 r.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia radnych.
- Zamknięcie sesji.