Pracownicy:
Imię i nazwisko |
Stanowisko służbowe |
Pokój/ |
Adres e-mail |
Andrzej Skałuba |
Kierownik |
TTOC |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Jolanta Hanuszczak |
Inspektor ds. administracyjnych |
TTOC |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Violetta Derewlana | Inspektor ds. gospodarczych | TTOC (95) 758 56 20 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Do podstawowych zadań Biura Administrowania Terminalem w Świecku należy:
1) zapewnienie utrzymania obiektów i terenu w należytym stanie technicznym,
2) opracowywanie planów remontowo - inwestycyjnych w celu poprawy stanu technicznego infrastruktury,
3) zapewnienie prawidłowego działania urządzeń i instalacji oraz przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji,
4) zapewnienie dokonywania okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów i badań instalacji wymaganych przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz prowadzenie książek obiektu budowlanego,
5) przygotowywanie propozycji do projektu budżetu powiatu w zakresie kosztów utrzymania nieruchomości i wypracowania dochodów,
6) przygotowywanie informacji, sprawozdań i analiz dotyczących gospodarowania nieruchomością, w szczególności na potrzeby Starosty, Zarządu i Rady,
7) sporządzanie aktualnych wykazów dotyczących stopnia wykorzystania nieruchomości, w tym wykazów pomieszczeń i gruntów podlegających najmowi, dzierżawie i użyczeniu,
8) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do oddania nieruchomości w dzierżawę, najem, użyczenie (sporządzanie opinii, projektów wykazów, projektów umów najmu, dzierżawy i użyczenia),
9) sporządzanie kalkulacji kosztów eksploatacji obiektów,
10) opracowywanie w oparciu o koszty eksploatacji jednostkowych stawek ryczałtowych za media dla najemców/dzierżawców,
11) monitorowanie kosztów eksploatacji,
12) rozliczanie kosztów działalności oraz ich refakturowanie na rzecz podmiotów gospodarczych korzystających z najmu i dzierżawy,
13) sporządzanie protokołów zdawczo - odbiorczych w sprawie przekazania lub przejęcia pomieszczeń i sprzętu,
14) przygotowywanie dokumentacji w sprawie rozliczania opłat za korzystanie ze środowiska,
15) fakturowanie należności z tytułu najmu, dzierżawy i użyczenia pomieszczeń,
16) sporządzanie wykazów do deklaracji podatku od nieruchomości,
17) realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych na potrzeby utrzymania i zabezpieczenia nieruchomości,
18) przygotowywanie projektów umów związanych z wykonywaniem prac dotyczących utrzymywania obiektów i terenu w należytym stanie technicznym,
19) prowadzenie ewidencji zakupu paliw,
20) organizowanie pracy, dokonywanie podziału zadań i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem tych zadań przez pracowników zatrudnionych do obsługi nieruchomości,
21) zapewnienie pracownikom obsługi właściwych warunków bhp i ppoż. oraz nadzorowanie przestrzegania przez nich przepisów w tym zakresie,
22) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zakupu oraz zakup i wydawanie: środków bhp, posiłków regeneracyjnych i napojów chłodzących, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej i środków czystości dla pracowników obsługi.